S holkama ve Vídni ❤

17. srpna 2017 v 13:45 | Kate |  Cestování
Ahoj všichni,

tak jsem zpět z Vídně, kde jsem byla s kamarádkama. Bylo to jednodušše skvělý! Bála jsem se, že se nebudeme moct dohodnout a polezeme si na nervy, ale opak byl pravdou, asi už jsme vážně dospěly. :D Každopádně návrat z výletu neznamená nic jiného, než další sepsání "deníčku", tak se do toho pustíme.

První den byl ve znamení cestování. Do Vídně jsme zvolily cestu se společností LeoExpress a byly tam nějaké problémy, ale nic co by se nedalo přežít. Každopádně tohle přeskočíme a jdeme rovnou na Vídeň. Když jsme se ubytovaly, vyrazily jsme do Prátru (zábavní park), což byl skvělý tah! Myslím, že kdybychom tam nešly hned ten první večer, už bychom ho pak nestihly. Nejsme už úplně na ty atrakce pro děti, ale ruské kolo jsme nevynechaly. Výhled byl parádní a dostalo nás, že v některých kabinkách jely manželské páry a užívaly si romantiku večerní Vídně pěkně z výšky jen ve dvou (v ostatních kabinkách se mačkalo asi 15 lidí), a každé kolo jim personál dodal nový lahodně vyhlížející chod. Když jsme slezly z kola, šly jsme se najíst a mezitím se setmělo, takže když jsme potkaly strašidelný dům, byl pro nás jasnou volbou. Ani jedna z nás v ničem takovém ještě nebyla a tak jsme těch 10 minut uvnitř všechny ječely, brečely a smály se zároveň. Bylo to docela zoufalství, když z toho vozíku nemůžete vystoupit a utéct před hroznými panáky, kteří se na vás sápou.

Po návštěve strašidelného domu jsme se vzpamatovávaly u zmrzky a pak už jen prošly zbytek Prátru, sedly na metro a o půlnoci byly na hotelu. Druhý den jsme věnovaly památkám. Prošly jsme všechny důležité historické body Vídně. Začaly jsme u Karlskirche, pokračovaly přes muzea k Hofburgu, zastavily se v mekáči (jo, místní Vídeňský řízek je pro studenty moc drahý :D ) a nakonec jsme nechaly Schönbrunn, kde jsme chtěly i chvilku posedět, ale bohužel přišla obrovská bouřka. Večer jsme s bolavýma nohama strávily na hotelu, objednaly si pizzu a sledovaly MS v atletice.

Po zmoknutí, vysprchování se a pořádné porci číny, jsme strávily večer s Bertíkovými lentilkami z Harryho Pottera, málem se všechny s prominutím "zeblily", ale fakt se pobavily! :D Poslední den jsme věnovaly jak jinak než Primarku. Dopoledne jsme tam strávily skoro celé. Po obědě jsme ještě sehnaly Mozartovy koule, nějaké Mannerky a místní pivo, abychom potěšily taky své rodiny, a pak už se pomalu začaly balit. V primarku jsem si pořídila parku do deště, na kterou jsem fakt pyšná, a pyžamo s ponožkami s Harry Potterem. Jsem ráda, že jsem tam nenechala tolik peněz jako mé kolegyně. :D

Výlet to byl parádní a musím říct, že všechny obavy z holčičích malicherných problému už jsem hodila za hlavu. Fakt jsme si to moc užily, tak pokud máte ještě pár dní prázdnin nenaplánovaných, vemte kámošky a zkuste to taky!

Mějte se fajn,

Kate

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nicole Nicole | Web | 17. srpna 2017 v 14:11 | Reagovat

Viedeň je krásne mesto, oplatí sa tam ísť na Vianočné trhy :) ak sa tam budeš chystať znova, odporúčam navštíviť Technologické múzeum, aj keď to neznie ako niečo pre dievčatá, ja sama som bola prekvapená ako veľmi ma to tam bavilo :) a tiež samozrejme viedenskú ZOO, to je parádny oddych na pol dňa :)

2 Luma’il Luma’il | Web | 17. srpna 2017 v 15:18 | Reagovat

Je super, že jste si to užily. :) Myslím, že pak když jste všechny starší je to cestování s kamarádkami o něčem jiném, ale ještě to nemám sama ozkoušený. :D
Do toho zábavního parku bych se určitě ráda podívala, vypadá to zajímavě. Strašidelný dům jsem nezažila, aby byl fakt strašidelný, podle toho, co popisuješ tenhle vypadal dobře. :)
A je super, že jste se podívaly i na památky. :)

3 dinosaurss dinosaurss | Web | 17. srpna 2017 v 18:26 | Reagovat

Nádherný výlet, jde poznat, že jste tam spolu prožily skvělé momenty. :-)

4 Adela Adela | Web | 18. srpna 2017 v 16:29 | Reagovat

Je super, že obavy byly zbytečné, a že jste si to skvěle užily! :) Vídeň je krásné město a ten Primark mi byl jasnej! Každej, kdo jede takhle někam na Rakouska nebo Německa, Primark nevynechá :D

5 L. L. | Web | 18. srpna 2017 v 20:15 | Reagovat

Do Prateru chci jét taky s přítelem :), fotky jsou moc krásný a je super, že sis to užila to je nejdůležitější :)

6 Anička Anička | Web | 18. srpna 2017 v 21:06 | Reagovat

Ve Vídni v Práteru jsem byla jako malá, ale bohužel si to už moc nepamatuji, takže volba je jasná! Musím tam znovu :D Tu parku do deště vyfoť, též jsem si jí tam letos koupila, takovou tu růžovou - psala jsem o ní ve článku z Drážďan :) Je super, že jste si to užili.

7 Heaven Heaven | Web | 19. srpna 2017 v 18:17 | Reagovat

Ve Vídni jsem ještě nebyla, ale fotky vypadají úžasně :)

8 Eli Eli | Web | 20. srpna 2017 v 14:51 | Reagovat

Nádherné fotky, nádherný článek. Těším se na nějaké dámské jízdy se svými kámoškami :)

9 crazyjull crazyjull | Web | 20. srpna 2017 v 16:02 | Reagovat

Ve Vídni jsem bohužel ještě nebyla, ale ráda bych se tam podívala. :D Jinak ty fotky jsou naprosto nádherné! :)

10 violetnikol violetnikol | Web | 21. srpna 2017 v 13:41 | Reagovat

Jéé, to je super, takhle vyrazit s kamarádkama ♥ Vypadá to, že jste si to pořádně užily :) Do zábavního parku bych taky ráda šla, ale bohužel mám z výšek docela závratě, tak nevím jestli bych ruské kolo dala :D
Nicméně, my s přítelem po maturitě plánujeme na pár dní Amsterdam, tak snad to vyjde :)

11 Teri Teri | E-mail | Web | 21. srpna 2017 v 22:33 | Reagovat

Výlet jste si užili, no prostě kouzelná Vídeň

12 MARY || BUBBLEGUM-BITCH MARY || BUBBLEGUM-BITCH | Web | 24. srpna 2017 v 12:22 | Reagovat

Články z Viedne úplne zbožňujem, to mesto mi neskutočne prirástlo k srdcu. Museli ste mať fantastický výlet, Práter vám úprimne závidím (ale v dobrom samozrejme :D), vždy som tam chcela ísť lebo zbožňujem zábavné parky a kolotoče. V strašidelnom dome som bola asi dvakrát, pár rokov dozadu a aj keď to bolo fajn, trochu ma sklamalo, že to veľmi rýchlo ubehlo :D Ja som vo Viedni bola zatiaľ vždy len cez zimu počas trhov, kedy má podľa mňa najkrajšiu atmosféru ale niekedy to musím skúsiť aj cez leto, zmena je predsa život :D No a Primark nikdy nesklame a aj napriek tomu, že som tú parku do dažďa nevidela, musí vyzerať isto veľmi dobre! :D

13 Barbora Barbora | Web | 28. srpna 2017 v 18:48 | Reagovat

je to tam krásný!

14 Lenka. Lenka. | Web | 1. září 2017 v 7:36 | Reagovat

Vídeň je nádherná :) S holkama sis to musela pořádně užít! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.